F*CK!!!


Idag är en dag som jag bara skulle vilja gräva ner mig och aldrig komma upp igen...
Allt är bara skit och man försöker va så positiv och försöka visa att man är glad och att allt står helt korrekt till men tillslut så brister det och det är precis vad det har gjort nu!

Jag pallar inte nå såhär i perioder - det har blitt lite väl många perioder nu och jag är så jävla less på att försöka visa mig glad!

Visst jag är glad av mig, jag är lycklig tillsammans med min man och våra 2 underbara barn det kan jag inte sticka under stolen med!

Jag har vissa personer vid min sida som vill mig väl och försöker peppa en och får en att känna sig älskad!

Men innerst inne just nu mår jag SKIT!!!
Pallar inte...

Måste ta tag i detta - helst NU!!!
Ska vänta och se tills den 17.e då jag ska på sista kontrollen och vad dom säger!!!
Sen får vi börja därifrån...

Nä nu pallar jag inte mer idag - godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0