Familjen KAOS


Det har vart en ren kaos dag här hemma idag, Liam va på hur bra humör som helst när jag hämtade honom från dagis men rätt va det var när vi va ute ett tag så förvandlades han till ett riktigt jäkla MONSTER!!!
Ingenting dög, var bara gap & skrik, lyssnade inte ett skit på vad man sa - va bara en massa trots hela tiden + trötthet!
Så tillslut gav jag upp och vi gick in och sa att skulle Liam somna så får han sova tills vi ska äta middag!
Visst han somnade och fick sova en stund men var fortfarande ett monster när han fick väckas och det var dags att käka!
Han klaga han hade ont i munnen vilket han även sa till mig när jag hämtade honom idag!
Men ingenting sa dom hade hänt på dagis fast Liam säger att han gjort sig illa där!!!
Men ingen större fara!


Nu har barnen och jag precis badat och sitter nu i soffan och tittar på saltkråkan! :)
Liam är världens mysigaste just nu! Gillas!
Däremot Linus är pain in the ASS!!!! ^^
Dom byter av varandra ganska bra... Haha

Juste idag har vi även donat lite i barnens rum... Men inte klart på långa vägar känns de som! Haha

Bokhyllorna jag målade gröna står typ helt tomma och jag vet inte alls vad vi ska ha i dom! :S
Men - men vi får la se vad det blir i dom sen!

Liam är så nöjd över deras nya rum så det känns så kul! :)


Skönt med en "kort" jobbade för min älskling idag sen tar vi helg!
Underbart, hoppas på fint väder imorgon för då ska vi ta med matsäck m.m och dra iväg någonstans och bara mysa hela familjen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0