En riktigt härlig dag!


Vilken underbar Måndag det har vart, strålande väder så det nästan har känts som sommaren va på väg igen! :)

Idag har det hunnits med en hel del här hemma vilket känns riktigt skönt!
Finns lite småsaker kvar att göra men det tar jag lite pö om pö när jag får tid över.
Är ju ingenting som är sådär jätteviktigt att bli klar med!

Men någonting jag börjat ledsna på är att det är en hel del saker överallt i vardagsrummet och jag som verkligen har blivit en person som avskyr när det är saker överallt, leksaker är helt ok men nu är barnens sängar m.m där ute för tillfället...
Vi vill helst bli klara med rummet INNAN barnen flyttar in där och det blir vi när nya sängen kommer på plats så vi kan borra upp allt som ska upp på väggarna... och även borra fast bokhyllorna - men då ska först tv'n på plats först... Och den kommer upp när sängen står där den ska stå!!!

Känns som det kommer ta 100 år innan vi blir helt klara, men hoppas som ska ringa nu i veckan att dom kommer med sängen!
Helst vill jag att den ska komma NU! ^^
Man kan ju alltid hoppas de går fort och att den kommer denna veckan!

Imorgon så ska ju väggdekorationen komma så det hoppas jag! :)
Då kommer iaf. den på plats där den ska sitta! :)

Nä men det är bara gilla läget som det är just nu, kommer ju bli kanoners när det väl är klart!

Ska bli så skönt att få STORSTÄDA och fixa en massa! :)


Annars idag har vi vart ute i stort sätt hela dagen efter att jag hämtat hem Liam från dagis...
Han är så rolig min stora kille - det ska cyklas hela tiden och han VÄGRAR gå om han inte får cykla till dagis! ^^
Då tycker man det är kul att cykla! :)
Han skiner verkligen upp som en sol när han trampar iväg!
Älskade finisen! ♥

Jag har även hunnit med att rensa ur en garderob (den i barnens rum) så nu är det enbart barnens kläder, pysselsaker m.m där inne! :)
Skönt att ha allt på ett och samma ställe...
Men jag är lite kluven hur jag ska ha det där inne, om man skulle köpa sådana här trådkorgar som både finns på Ikea & Jysk som man kan bygga på med fler att ha barnens kläder i (dom som inte hänger) som tex kallingar, strumpor, t-shirts, mjukisar osv...
Aja det tål att tänkas på...
Någon byrå tänker jag ändå inte ha ståendes där inne...
Gillar trådkorgarna, har 2 st från jysk och tycker dom är superbra.
Får plats en hel del i dom och barnkläder som är mindre än ens egna så borde det få plats ännu mer!!!


Nä - ger upp för idag, lägger mig i sängen och slår på Big Bang Theory så man kan få sig lite skratt...
Älskar serien - sett alla avsnitten men kan glo om och om igen, likadant med 2 1/2 men! :)

Imorgon väntas en ny dag - hoppas den blir lika fin & varm som den vart idag!

På Fredag blir det att åka in till sjukan med Liam (öron,näsa & hals) hoppas det ska gå bra!

Godnatt med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0