En dag full av KAOS

 
Det har inte vart en speciellt rolig dag här hemma hos familjen kaos idag!
Liam har vart på sitt bästa humör och bråkat med Linus heeeeela tiden - men Linus ger ju igen så det har vart riktig syskonkärlek...
Bråk, bråk och åter igen bråk!
 
Linus har inte fått vart med på någonting vi har gjort, varken bygga med duplo, laga mat eller med tågbana...
 
Men det går ju över det också - dom måste väl få bråka nån gång och som tur är det ju inte varje dag det händer, oftast kan dom leka väldigt bra tillsammans som tur är!
 
Imorgon är det dags för Liam att gå till dagis igen så vi ska passa på att fixa en del här hemma som ska fixas in till barnens rum och snart är helgen äntligen här igen, bara imorgon & på torsdag kvar.
Vi har pratat lite om att åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar i helgen men vet inte riktigt än hur vi ska göra.
Känns som det är bättre att vänta tills nästa vecka då Thomas börjar va pappaledig på Torsdagar och vi får längre helg tillsammans!
Och en extra dag nere hos mamma & pappa skadar ju aldrig! ♥
 
Jag har även fått hem lite kläder till Liam idag som jag beställt - supernöjd! :)
Och nu ikväll har jag skickat efter lite mer kläder som Liam kan växa i, han har ju så mycket kläder i just 92, 98/104 så jag beställde i 110 denna gången så har man när han väl växer i det nån gång!
Även Linus fick lite nya byxor och jag fick mig ett par nya skor till vintern + en väst och självklart i rosa! Lovely! ♥
 
Nä nu ska jag försöka natta 2 huliganbarn som är mer vilda än tama just nu! :)
 
Så dagen har ju inte bara vart KAOS här hemma utan lite annat har ju hänt som har gjort dagen liiiite positiv iaf! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0