Bojkottar iPhone

 
Då ska vi bojkotta iPhone, vi har nu skaffat oss en varsin Samsung Galaxy S3 - vi har stått mellan valet och kvalet av iPhone 5 & Samsung Galaxy s3 en tid men nu har vi äntligen kommit fram till ett val efter mycket tvekande hit och dit! :)
 
Då iPhone 5 vart mycket klagomål på, den har både vart repig när man fått den och en massa andra saker så känner jag att nä denna gången får det bli en annan telefon.
Även jag har haft en hel del problem den senaste tiden med min iPhone så jag har ledsnat totalt - känner folk som förlorade precis allt när dom uppdaterade telefonen till ios 6 och får inte tillbaks, både kontakter, bilder, alla appar m.m försvann spårlöst så nä tack...
Sen alla jag känner som har en Samsung är så sjukt nöjda med den och kan använda mer saker än vad iPhone kan göra - så vi ska se nu om jag och mannen kommer bli nöjda med våra nya telefoner som kommer hem i veckan! :)
Både min kära mor & far har Samsung (den innan Samsung s3) och dom har aldrig vart så nöjda som dom är över deras telefoner.
 
Men jag kommer definitivt inte att göra mig av med min iPhone 4 då jag har en hel del barnspel m.m i den så det passar ju perfekt att Liam kan få leka med den och använda sina spel osv. även Linus såklart!
Bara stoppa i ett telia kontantkort i den då den är låst till Telia.
 
Våra nya telefoner är inte operatörlåsta alls så det är ju bra - men vi ska ha kvar vårt abonnemang hos Telia!
 
Mannen fick ta en blå och jag tog självklart en vit!
 
 
 
 
Ikväll blir det tacomys för hela slanten med min underbara familj! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0