Barnens rum just nu...


Kunde inte låta bli att inreda barnens rum lite granna idag! :)
Så mysigt och färgglatt det kommer bli när allt är klart!

Det som ska göras nu är bara att vänta på sängen, sätta upp barnens tv på väggen igen, borra upp hyllorna som jag målat, sätta fast dom grönmålade bokhyllorna i väggen sen är rummet så gott som klart!
Bara alla leksaker osv som ska in också! :)

Det som ska borras upp på väggen kommer vi vänta med tills sängen är på plats, då ser man lite bättre hur man vill ha det!
Sen kommer det även en färgglad och mycket söt väggdekal i veckan som ska upp på väggen också! :)
Mina barn som är tokiga i apor så det fick bli en färgglad dekal med apa, träd, zebra m.m supermysig! :)
Även den ska upp på väggen först innan vi borrar upp hyllor osv! :)

Här kommer en bild på rummet (kass kvalité jag vet!) ^^

Kommer också en bild på den stora väggdekalen! :)

Jag är så nöjd över barnens färgglada rum!
Älskart!!!
Liam gillar det också och det är ju tur det! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0