1.a September

 
Då är vi inne i en ny månad med nya möjligheter! :)
 
September tycker jag är en sån mysig månad - hösten är här! Lovely! ♥
 
Barnen valde att kliva upp innan 05 imorse så det var bara att gilla läget och kliva upp men jag var grymt pigg ändå så jag satte fart med att städa här hemma! ^^
 
Idag ska vi ner och hämta ut bröllopsalbumet och massa annat som vi får med, äntligen säger jag bara! :)
 
Nä, om man ska fortsätta dona lite granna här hemma så man blir klar någon gång!
Jag är så jävla less på att det ser ut som ett bombnedslag här hemma - trivs verkligen inte när det är STÖKIGT och fullt med saker överallt!
Vill bara spy på skiten!
 
Men just nu kan vi inte göra så mycket mer än att gilla läget tills barnens rum är helt klart så vi kan börja flytta in alla sakerna igen och även montera ihop det nya som ska upp.
Så länge får det se ut som det gör - hur mycket jag än hatar det! :S
 
Nä - fortsätta plocka... Tjingeling!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0