11 September

 
Vill börja med att ge en tanke på 11 års dagen till alla det som drabbades den 11 september för 11 år sedan i USA. Till alla som förlorade någon nära kär då i det hemska som skedde.
 
En dag som man minns precis vad man  gjorde.
Var med Linn i Skärholmens centrum och shoppade lite då vi fick se på tv´n att det va någonting som inte stämde.
När jag väl kom hem så frågade mamma mig om jag visste vad som hade hänt men jag fattade inte riktigt va det var - det va ju ingenting som man tänkte på när man var runt och shoppade.
Men när man väl kollade och pratade om det så kom chocken - hur kan sånt här få hända, det är så tragist och jag lider med alla som förlorade någon i denna attacken.
 
 
Nåja - denna dagen kommer väl gå den också, Liam och jag har bakat sockerkakor - vart riktigt goda blandade i lite 70% choklad med smak av hallon och sen vart det lite vit chokladkross som åkte i.
Riktigt gott men MÄKTIGT! :)
 
 
Ska ta och försöka vila lite granna då det inte vart mycket sömn inatt - sen blir det att rensa leksaker som vi nu ska göra oss av med, vissa ska kastas eller skänkas bort och andra säljas.
Barnen leker ändå bara med duplo, klossar, bilar, ritar osv. osv. så det andra känns helt onödigt att ha kvar.
Men så är det ju alltid när man ska plocka undan sakerna så ska dom börja leka med det 5 minuter sen är det bra! ^^
 
Ta hand om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0