Underbara Tisdag

Det här vart en riktigt mysig dag - fick ett sms från Linn om vi skulle ses och vem säger nej till att träffa denna underbara människan.
Liam, jag & Anki åkte ner på stan och hämtade ut min medicin (en får jag hämta imorgon) och handlade lite granna sen när jag väl kom hem så kom Linn & Noe strax efter.
Är så underbart att umgås med Linn - även om vi inte ses eller pratar varje dag så har vi en massa att prata om när vi ses och har riktigt trevligt tillsammans.
Barnen busade omkring, kollade på film & tv.
Linus ville ju såklart va med dom "stora" killarna. :)
Det vart lite tårar då och då från alla 3 men dom lekte ändå väldigt bra tillsammans fast Linus inte fick va med för storebror hela tiden. :)
Liam vart så glad när han fick veta att Noe skulle komma hit så det va det ändå han tjatade om Noe när vi va nere på stan och berättade hela tiden Snart kommer Noe till mig... :)
Alla vet nu att Noe har värt här. :)
Jag fixade ordning lite mat som vi åt tillsammans - bjöds på ostgratinerad korv & hemmagjort potatismos + sallad.
Gjorde även ordning en äppelpaj som vi åt efter maten med vaniljvisp.
Har även rensat rören i slasket då vi hade lite stopp och FY FAN VA ÄCKLIGT!!!
Men nu är de gjort fast stoppet sitter i röret som går ner i golvet så jouren kom hit men måste ringa imorgon så dom får komma hit och fixa felet...
Älsklingen min åkte och jobbade så barnen och jag klädde på oss och gick ut en sväng och även Anki va med oss. :)
Då Liam gick in och lämnade en sak dom vi lånade av henne. :)
Efter ett tag gick vi in då tiden tickade på och barnen fick sig ett bad tillsammans med sin frusna mamma och sen vart det lite barntv & mjölk + borstning av gaddarna.
Dom somnade som sagt ovaggade ikväll efter denna underbara dagen!
Har själv bäddat ner mig i sängen och ska glo på någon serie - upp imorgon och iväg till dagis och ner till apoteket och hämta ut sista medicinen.
Så skönt, snart tar vi helg igen bara morgondagen kvar!
I helgen blir det nog att åka in till E-tuna och shoppa lite hela familjen!
Tråkigt nog vårt det inga bilder tagna idag. :(Jag som alltid brukar fota någonting med telefonen - men vart så mycket snack & mys istället!
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0