Tisdag

 
En dag som har gått väldigt fort - vart ute i skogen och busat hela dagen, vart iväg och handlat lite och nu har vi precis käkat middag.
Blir en TIDIG kväll för oss idag - imorgon är det upp tidigt som gäller då Liam ska va på dagis tidigare än vanligt då dom har fotografering och själv ska jag ta tåget upp till Sthlm för att gå på en sista kontroll...
 
Så ikväll blir det att fixa en del, duscha & bada för både mig & Liam - sånt man inte kommer ha tid med imorgon bitti om vi inte kliver upp vid 04-05 ungefär och det har jag ingen lust med precis! :)
Skönt att ha det gjort!
 
Plocka fram kläder som Liam ska ha på sig imorgon - vet ännu inte vad han ska ha på sig och på Lindex här i hålan finns det inte ett skit som jag fastnat för! :S
Men men, bara gilla läget och ta något fint som vi har här hemma - har ju en hel del "nya" kläder som knappt är använda - blir lätt så när man har förmycket kläder... haha!
 
Funderar på om jag ska klä på barnen och gå ut en sväng nu innan vi ska fixa oss för kvällen och sängen!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0