Söndag & shopping

 
Idag har vart en shoppingdag för mig - vart en del som fick följa med hem.
Har vart i STORT behov av en jacka jag kan ha nu i vinter då den jag hade förra året är förstor men kan ha den som en "lek" jacka när jag är ute med barnen och busar runt i snön osv.
 
Och jag har gjort riktiga fynd idag så känns riktigt jäkla bra - en jacka som jag även ville köpa förra året men aldrig gjorde!
Men som sagt jag är jävkligt nöjd över dagens fynd.
 
Vart både en ny jacka, lite byxor, tröjor, vantar m.m som fick följa med hem så nu är HELA familjen redo för denna vintern och det känns riktigt bra!
 
Bäst av allt var nog dom röda priserna - jackan kostade egentligen 1499:- och uppåt, sökte även på nätet och vissa tar över 2000:- för dom och jag fick köpa den för 895:- som hittat! :)
 
Bara älskar denna och färgerna ska vi inte prata om - jag som är såååå svar för turkost & rosa LOVELY! ♥
Va ute efter en brun först men fanns inte i storleken M så fick bli denna underbaringen!!!
 
 
(Bilder lånade från google)
 
 
 
 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0