Sjunkit i mina ögon...

 
Jag är så arg så jag kokar just nu - är så less på falska människor som kör dubbelmoral och snackar så jävla mycket skit så dom inte ens tror sig själva!!!!
Sen helt plötsligt så låtsas dom som om ingenting - alltså vad är det för vänner kan man ju undra!
Men nu vet jag vart du står så det är ju bra... ingen idé att du kommer till mig när det är någonting - det är feeeenitoooo!!!
 
En VUXEN människa som beter sig som en 14is - väx upp!!!
 
Kan säga att jag ALDRIG mer kommer kunna lita på en människa till 100% igen!!!
 
Falska idoter finns det fan överallt - där man minst anar det!!!
 
Sanningen kommer som sagt fram tillslut och är GLAD att den kom nu!!!!!
 
 
 
 


Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin och Lili ❤

Usch :(

2012-10-11 @ 08:07:40
URL: http://beabus87.blogg.se
Caroline

De är skönt att sanningen kommer fram förr eller senare! Energitjuvar/lögnare/falskajävlar är INGET man behöver i sitt liv!

Kram kram

Svar: Absolut, jag är så jävla less på lögnare... ljuger så dom tror sig själva jävla mytomnaer.. USCH!!! Men jag är glad för det 1 mindre idiot att bry sig om! :)
stinuzzz.blogg.se

2012-10-12 @ 08:25:13
URL: http://carolinesvardag.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0