Samsung Galaxy S3

 
Jag är så sjukt nöjd med min nya skönhet - trodde inte jag skulle bli såhär nöjd men det är ju positivt!
Kameran är suverän - blir superklara bilder och allt är bara så perfekt!
Inte alls lika seg som iPhone telefonen var utan denna S3 flyter på väldigt smidigt!
Dock är det fortfarande lite krongligt att gå från iPhone till Samsung men ger man det lite tid så kommer man nog lätt in i telefonen!
Vet ju vilket h-vete jag hade när jag fick hem min iPhone - spottade och svor som en annan idiot här hemma för man fattade noll! haha
Sen är man ju inte van med en STOR telefon - även om det inte skiljer sådär extremt mycket på iPhone & Samsungen så är det ändå en vanesak - tycker min S3 är grymt stor! :)
 
MEN NÖJD som sagt!
 
Lite appar jag saknar hos Android som apple hade men man överlever!
Tex så saknar jag blogg.se appen, men den visste jag inte fanns till Android men går nog blogga ändå genom att logga in på själva webbläsaren men sen bloggar jag inte så värst mycket längre då jag tröttnat på det och har fullt upp med en massa annat!
Så mig gör det inte så mycket - utan vill jag blogga så har vi en dator sen sitter jag oftast bara på Facebook & Instagram!
 
Har nu fixat ett skal till både mig och mannen så vi kan skydda våra telefoner från en massa repor m.m! :)
 
Jag tog självklart ett rosa skal & mannen fick ett svart!
Med skalet fick man även en penna som skyddar skärmen mot repor osv. och även ett skärmskydd så 3 i 1 för 99:- som hittat!
Så vi fick alltså 2 skal (3 i 1) för under 300:- som det kostar att gå till elgiganten och köpa ett ungefär likadant! ^^
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0