Onsdag

 
Och trött som f*n är jag - natten har vart "kaos" - jag har vaknat tup i ett varför vet jag inte och även Linus har sovit oroligt...
Men strax efter 05 imorse gav jag upp och klev upp, fixade och donade lite här hemma sen vid 06 gick Liam upp och då vaknade även Linus, så det har inte vart någon stress morgon vilket har vart skönt.
Vi satte oss och åt lite frukost sen kom även pappsen upp...
 
Nu är Liam på dagis då dom har fotografering idag och jag är i stort sätt redo för att dra ner till tåget och åka upp till Sthlm.
Har ingen större lust att åka upp men skönt att få detta gjort, sen en härlig promenad genom stan upp till sjukan! :)
Sen om jag hamnar vilse det är ju en annan femma - men jag valde att gå istället för att ta bussen...
Skönt med en härlig promenad och som tur är så är det folk i rörelser om man nu skulle hamna helt åt pipsvängen! haha
Vädret är inte det roligaste idag - regn och kallt men man kan hoppas att solen vill kika fram senare!
Men det ska bli så SKÖNT att äntligen få träffa dietisen, prata ut hur man mått osv... kanske även få lite hjälp på traven så man tar steget vidare för att komma vidare...
Efter detta besöket så släpper sjukan mig... är ju sista kontrollen idag... känns hemskt men jag vet att jag alltid kan kontakta Gunnel om det är någonting! :)
 
Sen får vi väl se om den lilla ludna pärsikan vågar träffa mig nu när ändå både hon & jag är på centralen samtidigt! :)
Skulle va på tiden att vi träffas nu... haha efter alla dessa år! :)
Ska  ta och skicka iväg ett sms när jag är på tåget så får vi väl se... ett hej kan man alltid fixa till!
Jag är ju uppe så pass tidigt ändå så jag har gott om tid att ta mig till sjukan...
 
Ska ta och packa ner det jag ska ha med mig och klä på mig & fixa det sista innan jag drar iväg.
Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0