Myskväll med barnen


Vart en sån här riktigt mysig kväll tillsammans men mina gullungar.
Ända nackdelen är att jag har så sjukt ont i magen, det lixom hugger & ömmar i den! :(

Men utöver det här det vart supermysigt, vi har kollat på filmen RIO en riktigt bra och mysig barnfilm.
Den gillades mycket av både Liam och Linus, båda sätt som små ljus och både skrattade en massa och vart sen lite ledsen när det hände nå "hemskt".

Nu ligger båda i sina sängar och sover sen en stund tillbaks och själv ligger jag i vår säng och glor på dumburken och kollar runt lite på nätet. :)
Fungerar på att vila/sova lite jag också och hoppas magsmärtor ska ge med sig...

Imorgon är det upp tidigt igen och lämna Liam på dagis sen är det bara hem och packa & plocka lite innan det är dags för hela familjen att hämta vilden på dagis och gå ner till tåget för att ägna några dagar tillsammans med älskade mamma/mormor & pappa/morfar.
Liam tjatar mycket om moster Madde också så vi får se om även hon kommer dit. :)

Hoppas ni haft en bra dag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0