Godmorgon Torsdag!

 
Nu början våran helg då hela familijen är samlad! ♥
 
Idag är det Linus & pappadag och Liam har åkt på en förskräcklig hosta så han har hostat hela natten men ändå sovit väldigt bra så han valde att stanna hemma från dagis idag.
Han skulle ändå bara gå en kort dag då han har tid hos tandläkaren för kontroll lite senare idag så det känns bätre att ha honom hemma än att han bara ska gå till dagis en kort stund.
 
Vad som händer sen idag har jag ingen aning om men vi har pratat om att åka in till Eskilstuna och kolla runt lite (om vi nu inte tar det imorgon - det återstår att se hur de blir med den saken) - se om vi hittar några braiga fodrade stövlar/skor till Liam - visserligen kan han ha sina skor han hade förra året men dom är ganska precis så vill gärna ha lite så han kan ha raggsockor i eller så vet man ju inte om fötterna sätter fart att växa så lite mer utrymme vill jag gärna ha på skorna!
 
Sen finns det ju massa annat man gärna vill kika på också inne i stan - tex kläder till en själv.
 
Men som sagt just nu känns det så onödigt att köpa kläder till en själv då man nu satt bollen i rullning med remiss och grejjer för att få ta bort överflödigt skinn på magen....
Så nu hoppas jag ju bara på ett JA från Nyköpings sjukhus - men är inställd på att få ett nej så slipper jag bli så besviken om det nu skulle va så.
Dom flesta som känner mig tror iofs att jag kommer få den hjälpen så man kan ju hoppas att dom har rätt! :)
Och dom flesta vet ju hur jag mått pga. överflödiga skinnet - alla tankar som snurrat, depressioner osv. osv.

Skulle bli så jävla lycklig om jag fick bort detta skiten som bara är iväg hela tiden - kommer känna mig som en ny människa fast ändå va samma Christina som jag ALLTID har vart!
Har inte blivit någon annan bara för jag genomgått denna operationen och kommer aldrig att bli någon annan heller...
Jag är den jag är och kommer alltid att vara det! :)
 
Så kläder till mig själv får vänta ett tag tills jag fått reda på om jag får bukoperationen eller inte.
 
Men kan ju alltid kika på kläder till barnen fast dom har så grymt mycket redan!
 
Nä - ska ta och mysa ner mig i soffan med mina små gryn och vänta på att pappsen i hushållet ska vakna! ♥
 
Godmorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0