Godmorgon Onsdag!

 
Åhh vad härligt det är med Onsdag - sista dagen som mannen min jobbar sen tar vi helg ända fram tills på Söndag då han börjar jobba igen! :)
Han är ju pappaledig nu på Torsdagar ett tag framöver så det är såååå underbart att få mer tid hela familjen! ♥
 
Liam är lämnad på dagis och det var en glad kille som sprang in till sin plats på golvet och började dansa runt med dom andra barnen till sången En bonde söker fru! :)
Det är så underbart att se Liam leka och verkligen trivas på dagis - även om jag inte är så mycket för vissa personer så känns det ändå tryggt att Liam trivs - det är huvudsaken!
Nu i Januari börjar även Linus på dagis (där Liam gick först) och där vet jag att jag kommer va nöjd att han går, älskar den personalen så himla underbara! :)
 
 
Sen är det morgondagen kvar för Liam att gå på dagis och efter dagis så drar vi ner till mamma/mormor & pappa/morfar - vilket Liam ser mycket fram emot, han som älskar att åka tåg & buss! :)
Sen är det ju extra roligt enligt Liam då vi valt att åka buss från Södertälje då det är mormor som kör! :)
Då kan han ju sitta längst fram och prata med mormor hela resan! ♥
Min stora kille, underbart att han älskar sin mormor & morfar så mycket!
 
Så där kommer vi tillbringa dagarna och bara ha det mys - ska bli så skönt att komma bort från denna hålan ett tag!
Är så less på dessa idioter som bor här runtomkring - rena psykfallen om jag får säga min mening, usch flytta här ifrån hade vart rena drömmen just nu men vi blir nog kvar här ett tag till!
 
 
Thomas är även lite rolig han också!
 
En konversation vi hade för ett tag sedan:
 
Thomas - Jag kommer då aldrig bli stoppad av polisen, varför skulle dom stoppa mig?!
Jag - Du lär bli stoppad någon gång, det kan jag lova dig! :)
Thomas - Nej!
 
Vem kom hem inatt vid 03.30 och berättade att han hade blivit stoppad av polisen?!
Jooo, Thomas! :)
 
Så kan det gå älskling - du som aldrig någonsin skulle bli stoppad! ♥
 
Men va inge mer med det - dom bara pratade lite allmänt om vad han gjorde ute osv. då det händer en massa grejjer i denna hålan stölder & massa andra brott.
Sen var det bara att dom slog på regnummret och såg att allt va korrekt sen fick han åka hem! :)
 
Jag säger då det! :)
 
Nä - ska mysa ner mig i soffan och kolla på Emil i Lönneberga med lilla LInus och min fina man innan det är dags att sätta fart med lunchen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0