Gårdagen...

 
Tog tåget upp till Sthlm central där jag äntligen fick en träff med fina Jessica & även Anja! :)
Va riktigt kul efter alla dessa år - man kan ju hoppas att vi kommer träffas flera gånger, ta en kryssning eller vad som helst. :)
 
Varför jag åkte upp till Sthlm va ju för att det var dags för min 5 års kontroll efter min op och den gick galant.
Va väldigt skönt att få prata ut med min Dietist, hon va så nöjd över mig och så glad för min skull.
 
Så nu idag är det dags att ta tag i mitt "nya" liv - väntar på att vårdcentralens ka ringa upp vid 9 så jag får en tid till en läkare som ska skriva ut mediciner till mig (som jag måste börja ta igen) och även skicka iväg en remiss till sjukan.
Så nu är det bara ligga i och ha lite jävlar i namma i sig...
 
Hade jag bott kvar i Sthlms län så hade jag fått operationen men nu bor vi ju i södermanlands län och kan ha andra regler men vi hoppas nu att detta ska gå igenom.
 
Jag ska även ta tag i en psykolog - inte för jag är sjuk på nå sätt utan för att få prata ut om hur jag egentligen mår efter op då jag får mina attacker då och då... då jag gräver ner mig och mår så jävla dåligt pga. en massa saker.
Men först och främst läkaren och få iväg en remiss... :)
 
 
Jag är nöjd över gårdagen och nu är det bara ta tag i det nya...
 
Tjingeling!


Kommentarer
Anja Egertz

wiiihiiii :)

2012-10-19 @ 06:17:25
URL: http://nagelterapeut.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0