Flytt?!?!

 
Känns som man inte vill någonting annat just nu än och flytta...
Är så jäkla less på vården här i södermanland så man vill bara SPY på dom!!!
 
Igår gick hela dagen åt att sitta i telefonen med idioter som inte har koll på någonting...
Ringde även upp till Ersta sjukhus och dom sa bara va fan håller dom på med?!?
 
Som det känns just nu så vill jag bara flytta tillbaks till Sthlms län - aldrig vart missnöjd med vården där, men vården i södermanlands län ger jag ingenting för!!!
 
MEN jag tänker inte lämna min man & barn här så det blir att man får stanna kvar och KRIGA, men hoppas att vi en vacker dag kan flytta här ifrån!
 
Fast jag får se nu på morgonen när Nyköpings sjukhus ska ringa mig vid 8, se om dom kan hjälpa mig och säga vart jag ska ta vägen!
 
Är glad att jag har min mamma som stöttar mig och hjälper mig med allt - mamma ska man inte tjaffsa med! ♥
Har hon gett sig fan på en sak så släpper hon det inte utan hon fortsätter att kriga tills det händer någonting! Lovely! :)
 
Men hoppas som sagt på positiva svar från Nyköpings sjukhus nu på morgonen då ingen annan fattar någonting om detta och kan fixa en remiss...
Ändå har dom HELA min resa i en journal nere på vårdcentralen... IDIOTER!
 
Sen få ut medicin får jag vänta med tills nästa vecka då en läkare kunde ringa mig.. hmm tar max 3 min och skriva recepten men får vänta...
Aja - bara gilla läget och se vart man hamnar!
 
 
SÅ LESS!!!!
 
Hade jag bott kvar i Sthlms län så hade jag redan fått detta som jag krigar för här nu i södermanland...
Ångrar fan nu att jag flyttade med hit! ^^
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0