En härlig skogspromenad

 
Igår så va det pappa & Liam som var ute och gick i skogen och idag ville Liam visa mamma så vi klädde på oss och traskade ut!
Var en riktig härlig promenad även om det var kallt! :)
 
När Liam och jag kommit in en bit i skogen så hör jag ett jamande och kollar till och vad får jag se - jo Cosmos är med oss! :)
Han gick med oss hela rundan runt - han är precis som en hund, trodde aldrig Cosmos skulle gå med oss men han gick så glatt bredvid oss, gosade massa med Liam, satte sig i diket och pinkade för att sen traska vidare med oss!
 
Nu har vi precis kommit in och Liam & jag har tagit oss en varm kopp med nyponsoppa - Linus & pappsen ligger och vilar lite granna och själv ska jag börja med både lunchen & middagen alldeles strax!
 
 
Här kommer ett lite collage på Liam & katten! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0