1.a November


En bra början på den nya månaden!
Liam är på dagis sen är vi samlade hela familjen ändå till strax efter 15 på Söndag! ♥

Inga planer för denna helgen men funderar på om vi ska åka in till Leos Lekland med barnen och bara busa runt, men vi får se.
Även Lina & jag har pratat lite om vi ska ses i helgen allihopa och det skulle ju va kul när hon äntligen är ledig! :)

Men vi får som sagt se vad som händer - någonting lär vi iaf hitta på!

Liam tjatar om att han vill att mormor & morfar ska komma så vi får väl se om vi kan bjuda dom på middag och ha lite mys! ♥
En riktig mormor & morfar tok den där Liam! :)

Linus & jag sitter just nu i soffan och myser till Emil & griseknoen...
Och när mannen min kommer hem igen så ska jag ta och träna lite granna - gå/springa på löpbandet 1 timma!
Det är så skönt nu kan man gå precis när man vill...

Hoppas ni får en bra Torsdag!

Godmorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0