En riktigt bra helg!


Vi har ägnat våran helg tillsammans med Lina, Magnus, Wille & Emelie - vi slaggade över där och kom hem idag! :)

Igår tog jag, Liam, Lina, Wille & Emelie och åkte in till Eskilstuna och handlade lite sen bar det av hem till dom och bara hade det bra!
Liam är så duktig och går ela tiden då han INTE gillar att åka vagn! :)
Men det är skönt att han vill gå - men han får sina ryck och bara drar iväg men det gick väldigt bra!
Ibland har man hjärtat i halsgropen! :)

Barnen busade för fullt från morgon till kvällen! :)
Sen hade ju Liam fullt upp med både Molly & Asta (hundarna) och han är helt fast i Molly - en sådan hund vi troligen kommer skaffa till 99%, men när det blir vet vi inte riktigt ännu!

Det vart både grillat & en del gotta att både äta & dricka på kvällen!
En riktigt lyckad kväll med massa bus, mys & en hel del SKRATT & prat! :)
Liam & Emelie trivs verkligen så bra ihop!

Vart några bilder tagna med telefonen men dom några är redan uppe i bloggen bland tidigare inlägg! :)

Idag har vi tagit det lugnt mest - jag har tvättat upp 2 maskiner med tvätt och vikt & lagt in den torra tvätten sen har kg även vart iväg och handlat lite granna + att det fick följa med 3 st blommor hem som nu pryder våran balkong och mer kommer det bli! :)


Nästa helg är det ner till mamma/mormor & pappa/morfar som gäller! ♥
Liam vart så klart överlycklig när jag berättade att vi skulle dit och ville genast klä på sig och åka ner!
Tur han älskar sin mormor & morfar så mycket! ♥
Blir en hel del att planera till bröllopet - maten & bröllopstårtan!
Även en massa mys och annat prat!

Mamma ringde idag och berättade att det vart 3 st gäster till på bröllopet! ^^
Inga som jag har bjudit - men vart väldigt glad över att dom ville vara med på våran dag då vi blir VI! ♥
Det är min morbror & hans fru & son! :)

Nä - från det ena till det andra!
Jag har faktiskt börjat ledsna på att blogga så det blir inte sådär jättemycket uppdateringar mest bara ett inlägg från iPhonen då och då!
Kanske för att sommaren är här och man aldrig är inne längre!
Och jag bloggar ju för det mesta bara från telefonen då jag aldrig sitter framför datorn om jag inte tagit bilder med systemkameran iofs!

Bloggen är ju inte någonting som jag prioriterar precis!

Nä - nu blir det mys med min stora älskling innan det blir sängen...
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0