Godmorgon Onsdag!


Sov grymt bra inatt så är riktigt pigg & utvilad idag! ;)
Slocknade i soffan strax innan Thomas kom hem men vaknade inte av att han böka runt i vardagsrummet, spelade Xbox eller nå.
Men när han gick och la sig vid 3 tiden så vaknade jag upp och gick in och la mig i våran säng! :)

Skönt att veckorna rullar på fast Liam har bytt dagistider! :)
Redan Onsdag idag och snart helg, ska bli grymt skönt...
Bara hoppas att vädret kommer hålla i sig och va fint i helgen, men har hört att vi troligen ska få lite snö och bli kallt men till början av nästa vecka igen skulel det bli fint väder igen...
Hoppas verkligen inte detta stämmer!


Imorse va det meningen att jag skulle lämna Liam på dagis sen dra vidare ner till gymmet men det vart lite ändrade planer, men imorgon blir det gymmet för min del! :)
Ska alldeles strax ner på stan och handla lite granna + in på guldfynd för att prata med dom ang. min förlovningsring.
Funderar också på att köpa nån snygg hårfärg i brun nyans, se om jag finner någonting! :)

Sitter just nu och käkar lite frulle - Filmjölk med havrefras & en knäckemacka med ost, gottigt!

Käka upp och göra sig i ordning, hoppas ni får en riktigt bra Onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0