Zzz

Jag sov visst bort typ hela dagen idag - när jag väl vakna så var det bara att sätta fart med middagen så vi kunde käka innan hjärtat drog till jobbet.
Men känns att jag verkligen behövde vila, vart lite piggare och orkade med lite mer iaf.

Vart att fixa ordning köket, diska, plocka lite, busa med barnen, dammsuga och slog på en maskin med tvätt som snart är färdig för att hängas!

Just nu ligger jag i ett avslappnande & varmt bad - precis skickat iväg ett mail till tjejen som ska fixa mig inför bröllopet! :)
Det är bara 5 veckor kvar - nervös nervös, närå men lite pirrigt är det allt! :)
Men ska bli underbart! ♥

Nä - eftersom jag är så pass pigg nu och barnen sover sen kl 19 så ska jag nog kliva upp ur badet och rensa en jäkla massa sladdar & grejjer som bara ska kastas!
Så skönt att bara få bort allt skit man har sparat på men som man ABSOLUT inte har någon nytta av! :)

Även barnens födelsedags presenter är klara - vilket är väldigt skönt! :)
Ska bara fixas tårta 2 ggr denna månaden! :)
Men blir någon enkel jordgubbstårta eller banan/choklad tårta!
Det är somrigt! :-)

Nä upp och röjja lite innan jag ska krypa ner i sängen - så får man väl se om man vaknar när Thomas kommer hem efter 03 inatt men de hoppas ja inte! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0