Weeeee


Vågen visar mer minus idag - 73,8 kg ner ytterligare 1 kg så nu är de inte långt kvar!!!
Hejja hejja - hoppas mitt mål snart ska va nått 3,8 kg kvar men sen kan man alltid hoppas man kan hå ner 5 kg extra! :)
Det är ju inte fy skam!
Men så går ju vågen upp & ner hela tiden så när jag väl kommer igång med träningen igen så lär den nog öka lite kanske!
Fast nu har jag fått ett schema som är inriktat på vikten istället för enbart muskler! :)

Jag ser dock inte själv att jag går ner! :(

Men men livet är inte alltid en dags på rosor men kul att det går åt rätt håll! :)

Såg också att det vart felstavat på inlägget innan ang sniglarna - det ska stå rosarandiga sniglar :-)

Godnatt med er! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0