Vilken underbar dag!

 
Solen har vart framme hela dagen och självklart har vi vart ute hela dagen också! :)
Har vart helt underbart då vi har haft ett antal dagar med enbart massa regn så vi bara har vart inne.
Vi verkligen njöt av att kunna va ute en hel dag och bara busa en massa, jag har hunnit med att rensa bort all ogräs och fixat till i rabatten så nu ser den normal ut igen! :)
 
Vi kom in för en lite stund sen så det vart lite senare i säng än vanligt men vad gör det! :)
Liam går ändå inte sina vanliga tider på dagis imorgon utan han fick gå 11-16 istället då vi ska iväg och träffa prästen imorgon och då hade det krockat med hämtning osv.
Men jag får ändå ingen sovmorgon då jag ska träna kl 9 imorgon bitti med min PT!
Ska bli SKÖNT!
 
Linus ligger nu och sover i sin säng och Liam ska väl också sussa snart, först kissa pottan sen blir det i säng för hans del.
Så skönt att han är helt blöjfri på dagarna & nätterna - min duktiga kille! ♥
Men på dagis har vi kört på med 1 blöja men ska sluta med det nu också.
 
Nu går ju Liam sista dagen på dagis imorgon sen går han på 5 veckors sommarlov och när han börjar igen så har han börjat på en ny avdelning.
 
BÄST AV ALLT - älsklingen börjar sin semester när han kommer hem 01 inatt! :)
3 underbara veckor tillsammans som det kommer hända en hel del på! ♥
Nog bland den bästa semetern tillsammans och med barnen! :)
LOVELY! 
 
 
Men nu ska jag ta och borsta Liam´s gaddar och natta honom...
 
Hoppas solen har vart hos er också & att ni har haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0