Tjolahopp!

 
Båda mina små kottar ligger i sina sängar och sussar gott! ♥
Sista veckan som Liam går på dagis sen tar han sommarlov i 5 veckor! :)
Även sista veckan som hjärtat jobbar sen går han på 3 veckors semester - ska bli så grymt skönt!
Men hans semester lär väl gå i rasande fart, hoppas på att hinna med en del ändå! :)
Det är ju både Liam´s födelsedag (på Lördag), bröllop, en lite bröllopsresa men vill gärna hinna med lite annat också! :)
Men vi kommer ändå bara va hemma denna semestern, mysa hela familjen och hoppas på riktigt fint väder så man kan va ute mesta delen av alla dagar! :)
Finns ju en hel del man kan hitta på ändå utan att behöva åka bort någon stans!
 
Det bästa av allt är ju bröllopet! ♥
Börjar faktiskt ärligt bli grymt nervös - eller nervös kanske är fel ord men det pirrar lixom av längtan till just våran dag! :)
 
 
Funderar på om jag ska ta och plocka och dona lite här hemma nu när båda barnen sover - även vänta på att maskinen med tvätt ska bli klar så jag kan hänga ut den!
Så skönt när man hinner med så mycket på en dag! :)
Det gillas verkligen!
 
Sen blir det nog ganska tidigt för mig i säng - har så sjukt ont i mina fötter efter morgonens prómenad då jag "råkade" få 3 stycken skavsår på fötterna! AJ AJ AJ!
Hoppas bara dom ska gå över och jag som hade tänkt ut och gå varje dag fram till bröllopet, får väl gå i tofflorna! HaHa
Ett skavsår på vardera häl och ett på lilltån på högra foten...
INTE bra att gå "lång" promenad men sprillans nya skor utan att ha gått in dom före...
Att man aldrig lär sig! :)
 
Hoppas ni har haft en bra Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0