Snart helg!


Så skönt, Thomas jobbar 18-01 idag sen tar vi helg tills han börjar jobba kl 18 på Söndag igen! :)
Det ska bli så sjukt skönt att bara vara tillsammans hela famljen efter att vi legat sjuka och inte alls mått bra denna veckan som vart!

Imorgon blir det dagis för Liam vilket han ser fram emot! :)
Vart först meningen att jag tänkte ha honom hemma även imorgon fast han är frisk & piggelin - men vart som sagt lite andra planer och Liam vill gärna gå till dagis!
Leka med sina kompisar igen - är inte långt kvar tills han kommer ha sommarlov i 5 veckor så man får hoppas att han får hålla sig frisk och va där nu den sista tiden som är! :)

Själv är jag fortfarande hängig och hostar, snorar och har huvudvärk titt som tätt men är ändå mycket bättre & piggare än vad jag har vart så det är iaf. på bättringsvägen!


Imorgon bitti drar älsklingen till IKEA och shoppar lite granna som "jag" vill ha hem! ♥
Ska bli så skönt att få hem sakerna, har gått igenom IKEA hur många gånger som helst för att verkligen se om det är någonting mer jag vill ha men NÄÄÄ!
Bara lampa, matstol och lite annat smått och gott - så man får väl se vad han kommer hem med imorgon! :)

Jag har även VUNNIT en massa fina väggtexter & väggdekorer på Tradera som jag bara väntar på att ska komma hem så man kan sätta upp en del i vårt nymålade vita kök! :)
Sen ska det upp lite småramar med bilder, men vill helst vänta och se om det är något fint bröllopskort som man kan framkalla (om det nu blir några vettiga kort) vilket jag hoppas på! :)


Min PT ringde idag också och hon har fixat ett nytt träningsschema till mig som jag ska få när vi träffas nästa gång!
KÄNNS RIKTIGT BRA!
Se när jag blir helt frisk så jag kan börja träna igen - ska bli skönt iaf! :)
Och speciellt när man får ett sånt bra peppande från sin PT, då vill man verkligen inget annat än att träna!

Nä - funderar på om jag ska ta mig ett varmt bad innan sängen kallar då man ska upp tidigt imorgon bitti!

Annars har jag ingen aning vad helgen har att erbjuda - men MASSA MYS med mina 3 fina killar blir det GARANTERAT! :)

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0