Pyssel pyssel

Hela dagen lång! :)
Dels har vi skaffat oss ett akvarium med få fiskar och groda, imorgon ska vi köpa en till sen ska vi även köpa 2 st sniglar i risarandig färg! :)

Jag har även satt upp alla utom 1 väggord och jag är grymt nöjd!

Idag fick jag även veta att min brudklänning skickades till mig så nu har jag en STOR klump i magen om hur den ska sitta! :)
Hoppas jag ska bli nöjd iaf.
Väntat på den i 15 veckor nu! :)

Ja vad har vi annars gjort - typ ingenting!

Ligger i ett bad just nu & ska duscha för att sen gå och lägga mig!

Skickar upp några bilder i bloggen också sen säger jag godnatt!
Några bilder på akvariet sen på några av väggtexterna som jag hade kort på i telefonen!

GODNATT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0