PT träning inställd

 
Imorgon bitti skulle jag ju tränat med min PT men fick för en tund sedan ett sms om att hon var tvungen att ställa in den.
Och det förstår jag - skulle jag med ha gjort om det gällde mig!
 
Så nu får vi se när det blir träning med min PT nästa gång - har en hel del bokade dagar inför bröllopet nu men hoppas att kunna klämma in en dag innan bröllopet iaf! :)
 
Men jag ska nog ner och träna imorgon bitti ändå - fria händer och kan göra precis vad jag vill! :)
Så det blir nog ganska enkelt och böra köra på lite av allt möjligt skulle jag kunna tänka mig!
Men blir att ta det lite lugnt till en början...
 
Tråkigt bara att den vart inställd - hade sett fram emot att träna med Camilla igen... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0