Onsdag!

 
Så skönt sista natten som hjärtat jobbar 18-03 sen imorgon jobbar han 18-00 och sen tar han 3 veckors semester! ♥
Det ska bli så sjukt skönt!
 
Har precis pratat med min älskade mamma och hon undrade om vi skulle åka in till stan på Tisdag och jag hakar mer än gärna med! :)
Hon behöver köpa nya kläder till vårt bröllop och jag skulle också behöva kolla runt lite granna - alltid kan man få med sig någonting hem! :)
 
Nu börjar det verkligen närma sig och jag känner en liten stress inom mig som jag egentligen INTE borde ha eftersom allt är fixat typ! :)
Men det blir väl lätt så!
 
Idag är inte vädret så illa så nu när hjärtat har hämtat hem Liam från dagis så ska vi ta och klä på oss och gå ut!
Var några dagar sen vi var ute och lekte då regnet bara har öst ner hela tiden...
Men nu hoppas vi på uppehåll i några dagar - vilket dom lovat men man kan aldrig lite på dessa vädergudar! ^^
 
Ska ta och klä på Linus så vi är redo att gå ut när dom kommer hem.
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0