Lördag - 2.a Juni!


Vi är redan inne i Juni månad - en månad som kalendern är fullt uppbokad med massa olika saker! :)
Känns som denna månaden kommer att gå väldigt fort...

Båda mina små charmtroll fyller år, Linus den 16.e & Liam den 30.e - Hela 1 år har snart gått sen Linus kom ut och låg på mitt bröst & hela 3 år sen Liam tittade ut... tänk 3 år - vart har tiden tagit vägen? :)

Denna månaden är det också att jag ska ner till blomsteraffären och titta ut en brudbukett som jag vill ha! :)
Pirrigt värre - nu börjar det verkligen att närma sig dagen D!
Är även ett besök hos frissan för att kolla ut en frisyr & provsminkning sen är det en gång till jag ska dit för att klippa mig + färga håret och sen är det självklart på dagen D jag ska dit för att göra både frisyren & sminkningen! :)

En massa planering denna månaden också - hur vi ska ha det i lokalen (har det i huvudet)! :)

Det är även träff med prästen i kyrkan för att gå igenom allt, vi ska kolla in lokalen och en massa annat!

Åhh, jag längtar verkligen!

Min brudklänning är tydligen på G till dom jag köpt den av också så den är snart på G hem till mig - hoppas den ska komma denna veckan som kommer! :)


Ja som sagt denna månaden är fullt uppbokad typ och det är ju skönt ändå!
Hjärtat mitt börjar jobba nya tiden så han är hemma längre på dagarna och kommer hem på natten istället - känns både positivt & negativt - han får ju mer tid med barnen på dagarna då han börjar jobba kl. 18 men samtidigt att han kommer hem så sent på natten!
Men det kommer nog gå bra ändå! :)

Igår var min älskade mami & papi här - vilket var väldigt trevligt!
Vi snackade massa, busade med barnan, va iväg och handlade, käkade gott m.m!
Alltid lika trevligt att träffas och barnen verkligen älskar sin mormor & morfar! ♥

Barnen slocknade som små grisar innan dom ens hann komma i säng! :)
En riktigt bra dag med andra ord!


Nu ska jag klä på mig och bröja dagen innan alla andra i hushållet vaknar - sen blir det att fortsätta rensa & kasta massa här hemma! ^^
Så skönt att bli av med en massa skit!!!


Bloggen blir ju som sagt sällan uppdaterad nu för tiden - tror man tröttnat lite eller så är det för sommaren är här (dock så är vädret katastrof just nu - kallt, regnigt m.m)
Men blogglusten kanske kommer tilbaks någon gång - men bloggar ju som sagt för min egna skull och ingen annans så det spelar ju ingen roll om den inte blir uppdaterad var och varannan dag! ;)

Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0