Kväller


Så har Måndagen gått mot sitt slut också, dagen har gått rätt fort ändå men har hunnit med en hel del idag! :)
Vart iväg med Linus på BVC, rengjort akvariumet då det kommer hem 3 nya sniglar imorgon (om de nu inte är nå slarv med posten vill säga) så det var lika bra att rengöra det innan dom nya djuren kommer! :)

Har busat en hel del med barnen och Liam var tydligen piggelin idag så han somnade inte förns strax efter 21.
Han har hållt låda här hemma, hjälpt mig med den rena & torra tvätten som nu är vikt och inlagd där det ska va - han har även hjälpt mig att sortera tvätten som nu ligger i maskinen! :)

Det är väl det vi har gjort idag - inte så värst mycket med andra ord! JAG SAKNAR SOLEN!!!!
Detta trista väder gör en bara deppig!!!

Men som sagt, nu väntar jag bara på att maskinen med tvätt ska bli klar sen blir det nog sängen för min del!

Så får vi se om det blir någon playdate med Linn & Noe imorgon eller om det blir någon annan dag denna veckan.

På Fredag är det ju midsommar - inget som vi riktigt planerat att göra någonting speciellt på!
Blir nog bara att va hemma - äta gott och bara mysa hela familjen! ♥

Har lite granna kvar att planera till bröllopet så blir nog att jag och älsklingen kommer sitta med det.
Sen nu i veckan (Onsdag eller Torsdag) så ska jag ner till blomsteraffären för att kika ut hur jag vill ha & bygga min brudbukett, vilka blommor som ska va i osv.
Ska bli riktigt roligt faktiskt! :)

Nu är snart tvätten klar för hängning så jag tar nog och säger godnatt! Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0