Köra igång igen...

 
På Fredag ska jag köra igång med träningen nere på gymmet igen.
Känner att jag MÅSTE ta tag i träningen och komma igång nu - kan verkligen inte bara sitta hemma och bara vara utan måste röra på mig! :)
Mår så sjukt dåligt av att inte träna - visst kan jag träna hemma framför tv´n men är lixom inte samma sak sen med 2 barn runt en är ju inte heller det roligaste.
 
Så nu på Fredag kl 9 på morgonen ska jag köra igång igen med min PT - ska bli kul att se vad hon hittat på för nytt tränings schema till mig, hoppas det ska va bra och att jag blir nöjd!
Men det tror jag - har vart nöjd med dom hon gjort till mig hittills så tror nog jag blir nöjd med det nya också!
 
Sen efter träningen blir det att dra hem igen för att sen åka iväg och träffa prästen för lite träning och bestämma hur vi ska ha det! :)
 
Ska bli skönt att få det gjort!
 
Även väldigt skönt att hjärtat jobbar sista dagen på Torsdag sen har han 3 veckors semester! ♥
 
Hoppas bara mina skavsår läkt lite bättre tills det är dags för träning på Fredag annars lär jag få ännu ondare - men får ta och plåstra om dom ordentligt innan jag drar iväg! :)
 
Hoppas bara skavsåren ska va helt läkta till bröllopet annars vette fan hur det ska gå med skorna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0