Ingen bra start...

 
Tog med mig Linus ner till gymmet och tränade lite imorse - men när vi kom in till gymmet så kändes det precis som: Va fan gör jag här - jag är inte redo att börja träna nu...
Men jag tog mig ändå igenom några pass även om jag bara kände för att dra där ifrån.
Blir nog bättre när jag tränar med min PT så jag får en kick i röven och pallar komma igång igen! :)
 
Linus sprang glatt runt och lekte både i lekrummet som finns sen var han med mig i den stora salen och där är det speglar runt hela alltet så han sprang runt där och såg sig själv hela tiden och hade skitkul! :)
Sen skulle han ju självklart komma och busa med mammsen lite då och då! :)
 
Nu har vi kommit hem och snart dags för mig att fixa ordning Liam för en dag på dagis.
Sen blir det hem - fixa ordning lite lunch för att sen dra iväg till kyrkan och träffa prästen.
 
Hoppas ni får en underbar Fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0