Helg - Me Like!


Älsklingen har kommit hem så nu tar vi helg! ♥
Underbart...

Imorgon kommer min älskade mami hit och jag kommer ägna en del tid med henne ensam då hon och jag drar iväg till Västerås och shoppar lite, in på Ikea m.m
Ska bli riktigt trevligt och bara umgås med henne själv!
Barnen kommer va hemma med pappsen - Liam går förvisso på dagis men sen så!

Sen vid 16 tiden ska jag ner och hämta ut min bröllopsklänning, ska bli grymt spännande!
Dock så har mina mått minskat sen jag beställde klänningen så den kommer nog få en date med en skräddare! :-)
Men det är de värt!


En annan sak, jag är så less på PATETISKA MÄNNISKOR!!!
Jag kan iofs bara skratta åt deras jävla bete'ende, så jäkla sjukt att dom en orkar hålla på!
Men men inte mina problem men man blir bara så less!!! :-)
Sköt er själva och skit i andra!
Kom inte till mig när ni vill ha råd om saker och ting för nu vet man ju "sanningen"...
Muhahahahha skratta åt dom va de ja! :)

Nu blir det sängen för min del - upp tidigt!
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0