Härligt väder idag!


Och jag sitter på balkongen med onda bihålor & sprängande huvudvärk!
Känns som huvudet är en tickande boms som tänker explodera nä som helst!
Och det är bara halva ansiktet som ömmar och har sig!
Så less på detta helvetet - vill va frisk & träna!

Imorse när Liam vart lämnad på dagis så gick Linus & jag ner på stan en sväng men fanns inte mycket att glo på där - de vart bara att köpa solkrämer & lite annat sen så åkte vi hem igen!

Älsklingen är uppe i Stockholm på Ikea men på G hem nu! :)
Så blir att sätta upp lampa senare när han kommer hem!
Tror jag kommer bli grymt nöjd iaf!

Linus ligger nere i vagnen och sover och snart är det dags att ta sin huvudvärk och gå till dagis för att hämta hem Liam!
Även om jag bara skulle vilja lägga mig och sova just nu så måste jag palla mig ut! :)
Bara gilla läget!

Så har våran dag sett ut och det lär ju inte hända så mycket mer idag än att bara mysa hela familjen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0