Grattis min fina lilla prins...



På 1 års dagen! ♥
Tänk att det är 1 år sen idag som du tittade ut - under detta året har du utvecklats i raketfart och det har vart så kul att följa din utveckling! :-)
Du äter själv, går/springer runt som en tok och härmar precis allt som storebror gör! ♥
Mycket bus hittar du även på och får du inte som du vill eller om någonting inte går som du vill att det ska gå blir du riktigt arg och lägger dig ner på golvet och skriker! ^^
Du är en riktigt liten busunge men världens goaste charmtroll! ♥


Dagen har vart bra med massa bus & mys, tårta & kakor, fullt upp med paketöppning m.m...
Tack alla som vart med och firat min finaste 1 åring på hans dag! ♥


(Som vanligt har det inte blivit mycket fotande - är dålig på det jag vet, men är ju inte längre en person som har kameran med mig vad jag än gör! Var mycket mer för att fota förut än vad jag är i dagens läge, och idag använder jag nästan bara iphonen och tar kort med... sorry!)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0