Godmorgon Söndag!


Veckorna har gått fort och idag är det redan Söndag igen och hjärtat mitt ska jobba...
Är en lång dag idag då han åker strax efter 15 och kommer hem strax efter 03 inatt! :S
Så Söndagarna är ju inte sådär jätteroliga precis, sen gör det ju inte saken bättre att regnet pissar ner...
Man vill ju helst inte gå ut i detta skitväder heller - så vi får väl se vad man hittar på.

Just nu ligger Liam i soffan och glor på barnkanalen och Linus leker med sina presenter han fick igår! :)

Själv sitter jag framför datorn en liten stund & hjärtat mitt ligger i sängen och sover - blir nog vila för min del sen också, känner mig inte sådär jättepigg precis!
Jag är fortfarande förkyld & hostig - det verkar inte vilja ge med sig, men jag hoppas ändå att jag ska va frisk och kry till bröllopet!

Och med tanke på bröllopet så kan jag INTE sluta  titta på min brudklänning, jag tycker den är så vacker så det är helt sjukt!
Trodde aldrig att den skulle va så fin i verkligheten och trodde heller inte att den skulle sitta så bra som den faktiskt gör.
Är första gången jag någonsin skickat efter nått med mina egna mått - jag är så SJUKT NÖJD!
Visst den är lite stor runt höften och lite uppe vid bysten men det är ingenting som man stör sig på utan jag är så glad att den sitter kanon vid midjan!
Hade vart värre om den skulle va alldeles förstor då jag tror att det inte skulle va så lätt att sy in den, så är ganska glad att jag vart sjuk och inte tränat så mycket så jag skulle ha minskat ännu mer! :)

Jag testade ju klänningen igår kväll när barnen somnat och jag känner mig faktiskt för en gångs skull vacker, sen ska det ju fixas med håret m.m så kanske bli ännu mer vackrare då? :)
Thomas tog en del kort på mig i klänningen igår - dock med min iPhone så det är inte världen bästa bilder men på själva bröllopet är det systemkameran som ska med! :)
Huvudsaken vi blir nöjda - och några bra bilder ska det väl bli!

I veckan så kommer troligen Linn & Noe hit, som Liam har längtat och pratat om Noe! ♥
Så nu hoppas vi att det blir av och inte blir några sjukdomar eller så! :)
Saknar faktiskt Linn väldigt mycket - hon betyder mycket för mig, en person jag verkligen kan prata med och känna mig trygg med!
Även om vi inte ses var och varannan dag så vet jag ändå att hon finns där! ♥


Nä, nu verkar Linus vara uttråkad så ska ta och busa lite med honom!

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0