Godmorgon Söndag!

 
Så var denna tråkiga Söndagen här igen, hjärtat jobbar 16-03 och allt i stan är helt stängt så denna dagen suger riktigt!
Men som tur är så är det sista veckan som hjärtat jobbar sen har han 3 veckors semester! ♥
 
Och vädret ska man inte klaga på - fullt solsken just nu (fast det ska regna idag) så man får väl njuta av solen så länge den är här.
 
Själv kände jag mig som en flodhäst när jag klev upp imorse - det har blitt en hel del godsaker osv under denna helgen hjärtat vart hemma m.m
Och mycket riktigt hade vågen gått upp lite så nu är det ut och röra på fläsket som gäller! :)
 
Så jag funderar på att göra mig i ordning och sätta på mig träningskläder och ta mig en runda i spåret - skönt att bara komma ut och röra på sig lite!
Från och med imorgon har jag sagt att jag ska gå ut och gå rundan varje dag fram till bröllopet - så vi får väl se hur det går! :)
Träning på gymmet har ju inte blivit av då jag låg hemma och var sjuk strax över 2 veckor - därav jag rasade i vikt också, så nu har jag väl ätit upp mig igen! :)
Men man ska väl va glad för dom 84-85 kg man har gått ner ändå! ^^
 
Men som sagt gymmet har hamnat på sidan av - men ska ner och köra mitt nya tränings schema någon gång med min PT - fast tror det får vänta tills efter bröllopet då det är en hel del som ska fixas nu när det bara är mindre än 3 veckor kvar! ♥
 
Nä nu ska jag göra mig i ordning och ta på mig träningskläderna för att ta en runda i spåret!
 
Hoppas ni får en bra Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0