Godmorgon FREDAG!

 
Härligt med Fredag - men BÄST är ju att hjärtat har semeter i 3 veckor nu! ♥
Wuhuuu! :)
 
Här sitter jag och är pigg - funderar faktiskt på om man ska ta och dra ner till gymmet redan nu och träna lite...
Eller om man ska vänta en liiiiten stund till innan man drar - Liam börjar ju ändå inte på dagis förns kl 11 idag.
Vill ju helst va hemma innan å jag kan lämna honom så Thomas slipper! ^^
Snäll som jag är! :)
 
Eller så blir det helt enkelt att skita i å träna - vet riktigt inte hur jag ska ha det...
Vill ju helst köra mitt nya tränings program för kommer jag nu ner till gymmet så kommer det bli mitt gamla program där jag enbart bygger muskler och nu när jag inte tränat på evigheter så kommer jag inte palla med vikterna som jag har så känns lite onödigt! :)
Men samtidigt finns det ju hur mycket som helst att välja på...
 
Fast det tål att tänkas på - måste ändå ner på stan och apoteket så kanske bara blir en cykeltur eller nå och vänta med träningen tills jag kör igång med min PT igen!
Vilket jag hoppas är SNART!
 
Sen är det ju träff med prästen idag - mycket nu! :)
Men härligt är det att dagarna går frammåt!
 
Godmorgon på er iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0