Fredag

 
Vi har vart iväg och träffat prästen och bestämt lite granna och det känns riktigt bra men pirrigt! :)
Prästen var hur skön som helt - gillade han från första stunden vi pratade å jag tror detta kommer bli kanon!
Han skämta och hade sig en hel del - busade även med Linus!
Sen sa han att det kommer bli lite spring i kyrkan på barnen men det är sånt man får ta det är ju trots allt barn! :)
Så jag är riktigt glad att vi fick denna prästen som gillar att skämta och verkligen inte bryr sig om barnen busar runt lite granna.
Man kan ju INTE tvinga dom små att sitta still - anser jag iaf!
 
Sen finns det många präster som blir irriterade och är ganska hårda med det där... tycker jag är å dåligt!
 
Nej jag är supernöjd och det känns riktigt bra!
 
 
Nu väntar vi bara på att hjärtat ska komma hem från stan så vi kan käka lite!
 
Kände mig lat idag så gjorde ordning köttbullemacka åt oss - va inte igår man åt det precis! :)
 
Sen blir det bara mys resten av dagen/kvällen med mina 3 underbara killar! ♥
Så underbart att hjärtat har semeter! :)
 
Imorgon fyller även min stora prins 3 år - helt sjukt vad tiden går fort...
Så blir även att dona lite granna idag inför morgondagen (inte för det blir så stort firande) men ska förbereda tårtan och grejjer...
Den är ju MYCKET GODARE om man gör den dagen innan så den får dra åt sig alla härligheter! :)
Blir en banan/chokladtårta till Liam också, den är ju å GOD! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0