En riktigt mysig dag!

 
Vilken underbar dag det har vart idag, Linn & Noe kom hit vid 11 tiden imorse och det har vart hur bra som helst.
Riktigt kul att träffa henne igen då det var ett tag sen vi sågs, men alltid lika mysigt att umgås med dom! ♥
Barnen busade på för fullt och Linus ville så klart också va med! :)
 
Linn, jag & Noe drog till donken och köpte lite lunch till allihopa som vi sen tog med oss hem och satt ute på framsidan i det härliga vädret.
Snackat en massa och bara haft det bra.
Det märks att Liam verkligen gillar Noe, dom leker så bra tillsammans (visst kan det bli tjaffs ibland).
Han vart iaf. överlycklig när jag berättade att Noe skulle komma hit idag!
 
Imorgon vankas det dagis - sista dagen för denna veckan sen tar han helg! :)
Även hjärtat jobbar sista dagen imorgon sen är han ledig tills på Söndag - UNDERBART!
 
Liam ligger nu framför tv´n och kollar barnkanalen & Linus ligger i sin säng och är på G att somna.
 
Själv väntar jag på att min älskade mor ska ringa och jag ska beställa en 2 dygns kryssning till mig & hjärtat som vi åker på efter bröllopet! ♥
Barnen kommer va hemma med Anki och dom kommer ha det så bra - men jag kommer TOKSAKNA dom! :)
 
Men ska samtidigt bli riktigt skönt att bara komma iväg Thomas & jag - bara få njuta, äta gott, shoppa en massa dom 8 timmarna som vi är iland.
Ja bara rå om varandra! ♥
Det är ju snart 3 år sen vi gjorde någonting själva utan barnen - så det är dags nu och då passar det ju kanon att åka efter bröllopet! :)
Lyxa till det lite med finare hytt m.m :)
 
Längtar som en tok och bara räknar ner dagarna till våran dag!
 
Hoppas ni haft en lika bra dag som vi har haft! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0