En riktigt bra dag...


Har det vart idag fast man mått som en påse skit! ^^
Älsklingen drog upp till ikea i Sthlm på morgonen och shoppade lite - ny lampa till vardagsrummet, tavelhyllor, ramar, blommor, krukor m.m!
Och jag kan bara säga att jag är SÅ NÖJD över vår nya lampa, så fin...
Är helt kär i den! :-)

Och så fint när det är mörkt ute och man tänder ljusen - nu längtar jag lite till hösten! :)
Jag som är tokig i levande ljus - så mysigt! ♥

Denna dagen vart som sagt kanon och hoppas att morgondagen ska bli lika bra!

Nu väntar jag bara på att alla väggtexter som jag har vunnit ska komma så jag kan börja göra ordning i köket med tavelhyllor & foton!

Börjar verkligen bli nöjd med vårt kök och det har jag aldrig vart innan! :)

Slänger upp en bild på nya lampan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0