Blääää

 
Blääää är det ända ordet jag kan säga nu ang. mig själv!
Just nu trivs jag inte alls med mig själv men nu ska jag börja KÄMPA som jag aldrig gjort förr...
 
Man åg en ljusning - dock va jag sjuk när jag rasade i vikt och nu när man är frisk och kan äta igen så går man upp och nå extra kilo för den delen...
Helt OK om jag bara gått upp de jag rasade men 1-2 extra kilorn är då INTE ok!!!
 
Mår rent ut sagt riktigt pissigt dåligt - men hoppas det ska vända snart...
Tror aldrig jag någonsin kommer att nå mitt sista mål - hur mycket jag än kämpat och vart hur nära som helst så vänder det helt plötsligt!
Visst förut byggde jag muskler och det väger mer än fett men så har jag detta äckliga öveflödiga skinnet också som jag hoppas jag kommer få ta bort...
Bara det väger ju några extra kilon också så jag hade ju lätt vart nere på mitt sista mål + lite till kanske om jag hade fått bort det!
 
Just nu känner jag mig stor som en flodhäst då jag gått upp i vikt -- känner mig nästan gravid!!!!
Sen vet jag inte om spiralen har med lite och göra ockå då via går upp lite av den men ändå!!!
 
Ähh får väl föröka så gott jag kan nu... på Fredag är det träning med min PT som gäller och då är det nya tränings schemat som ska köras...
Skippa bygga muskler och bara köra på annat - ska bli riktigt skönt faktiskt!
 
Men man känner ju att luten bara försvinner när man börjar må dåligt och sen ser att man går upp istället för ner...
 
Ska inte klaga mer.... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0