6 års förlovning

 
Idag firar jag & hjärtat mitt 6 år tillsammans som förlovade! ♥
Och många fler år lär det bli! :)
 
Idag är det även 3 veckor kvar tills vi gifter oss och längtan blir bara värre och värre!
Vill att dagen D ska va här NU! ♥
 
Denna mannen som jag lever tillsammans med får mig att må så bra - kommer aldrig släppa taget om dig!
Älskar dig över allt annat! ♥
 
Under ALLA dessa åren som vi har vart tillsammans (25.e Juni - 8½ år) så har vi haft det så bra.
Visst vi har gått igenom både glädje, sorg, bråk men ändå så är det ingenting som kan skilja oss åt.
Vi har fått 2 helt underbara & friska barn som betyder ALLT för oss.
 
Ingenting kan få mig att sluta älska dig - du är mitt allt och snart är det VI på riktigt! ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0