3 veckor & 3 dagar kvar

 
Huuua va tiden går fort - bara 3 veckor & 3 dagar kvar tills vi gifter oss, börjar verkligen att bli pirrigt nu! :)
Idag ska jag ner till blomsteraffären för att titta på hur vi ska bygga ihop min brudbukett - spännande!
Men jag har ju valt att jag vill ha en enkel men fin bukett - behöver lixom inte va nå värst pampigt!
 
Igår bokade jag även rensa - men det STRULADE när den skulle betalas så jag satt i telefon hela kvällen istället...
Vilket inte vart sådär mycket bättre så jag skulle återkomma idag enligt killen jag pratade med för då skulle  jag  även få resan lite billigare! :)
Det är ju iaf. positivt!
 
Så när Liam är lämnad på dagis så ska jag sätta mig och ringa upp dom igen.
Det är så mycket som ska göras nu, det ska ringas ang. lokalen så vi får kolla hur larmet osv. funkar, ta tag i prästen (som ännu inte hört av sig), ner till blomsteraffären, vänta på att frissan hör av sig för att jag ska komma och provsminka mig + håruppsättning och färgning & klippning! :)
Det är väl det som är kvar - allt annat är redan fixat, men det känns som man inte alls har någon tid till någonting!
Och tiden går alldeles för fort!
 
Är glad att hjärtat mitt jobbar sista dagen idag för denna veckan sen jobbar han bara 1 vecka till för att sen gå på 3 veckor semester! ♥
Då har vi lite tid innan bröllopet tillsammans att fixa & dona - det känns ju bra! :)
 
Nä - om man skulle sätta fart med att fixa lite frulle innan vi ska dra iväg till dagis...
 
Godmorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0