Söndag!

 
Vår dag började riktigt bra - mamma/mormor & pappa/morfar kom hem till oss, vi bubblade & fikade m.m! :)
Riktigt trevligt, vi pratade också om att beställa en resa till Tallinn så även barnen får åka med - tror verkligen Liam skulle uppskatta det och tycka det var riktigt kul så vi ska prata vidare om det! :)
Vilka som kommer åka vet jag inte mer än jag, mamma/mormor, Liam & Linus men jag vet att mannen min också vill åka dit igen så han lär väl också hänga på! :)
 
Tror det kommer bli riktigt bra - när vi väl bestämmer oss för att åka! :)
 
Sen vet jag inte hur det blir nu i Augusti om vi nu ska åka ner till Vimmerby då min brors fru hade 5 extra biljetter kvar. 
Men vi får allt se - Liam som ÄLSKAR alla Astrid Lindgren filmerna! :)
 
 
Ja - Söndag var det idag ja och mannen min började jobba igen efter att ha vart hemma på 3 veckors semester.
Det är både skönt & tråkigt att han börjat jobba igen - saknar att ha honom här hemma! :)
Fast på ett sätt är det ju skönt också så man får längta lite efter honom! ♥
Thomas skulle egentligen börja 16-03 men fick börja tidigare idag (13.00) så han kommer ju hem vid 24 istället för 03 så det är ju lite positivt iaf! :)
 
Annars har jag bara städat här hemma idag både innan & efter mamma & pappa va här så nu är det i stort sätt klart här hemma...
Väntar bara på att den 3.e maskinen med tvätt ska bli klar så den kan hängas upp på tork! :)
Bytt sängkläder i alla sängarna - plockat leksaker - dammsugit m.m! 
 
Man får mycket gjort när mannen inte är hemma! :)
 
Har även fixat ordning en pastasallad med massa gottis i som vi ska käka till middag! :)
Bland annat torkade tomater i olja, rostbiff, mozzarellakulor, skruvmakaroner, ricotta m.m - Så jäkla gott! :)
 
Nu ska jag sätta mig och kika runt på lite sängar - vi funderar starkt på att köpa en ny till oss! :)
Ska även köpa ny säng till barnen - vilket kommer bli en våningssäng för barn, har hittat en riktigt fin en så vi får la se när det blir att vi köper den!
Än så länge är ju Linus så "liten" så det kanske kan vänta ett tag - även om han är mer uppe i taket än vad han är på golvet! :)

 
Nä - ska ta och få lite gjort innan tvätten är klar och innan Linus vaknar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0