Så otroligt nöjd!

 
Precis kommit hem från stan då vi gick ner för att kolla på bilderna som fotografen tog på oss till bröllopet.
Vilka fina bilder, jag fick 3 st förstoringar och lite småkort sen köpte jag till 3 st ramar så hon fixade förstoringarna på en gång! :)
Nu ska jag bara hitta nån fin plats att ha dom på här hemma också!
 
Jag beställde även ett bröllopsalbum som hon ska göra ordning till mig - längtar tills det är klart!
Skulle välja ut 10 bilder av 44 och det var inte det lättaste så jag valde ut 19 bilder som jag vill ha så får hon välja 10 bilder som hon sätter in i själva albumet!
Vad det kommer kosta vet jag inte men va fan man gifter sig bara 1 gång - TÄNKER I ALLA FALL JAG GÖRA! ♥
 
Så det var som sagt inte det lättaste att sitta och välja ut bilder...
 
Sen så köpte Naomi ett vanligt album till mig som jag kan sätta in bilder från bröllopet som Magnus tog så det blir nog bra! :)
Sen så har jag ju skickat efter ett bröllopsalbum med bilderna som även Magnus tog - man kan nog inte få för mycket bilder/album från ett bröllop!
 
Så jag köpte även lite fina stickers att sätta i albumet också så det blir lite mysigare och även en silver & guld penna att skriva med!
 
Men med albumet som jag ska göra själv kommer jag inte stressa med då jag vill ha lite fina texter med så ska man ju komma på eller hitta någon/några fina texter ockå! :)
Även ha lite bilder från vår "lilla" bröllopsresa i albumet också m.m!

Fina minnen att spara! :)
 
Tack älskade Naomi för allt du gjorde för oss - du är guld värd! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0