Riktigt nöjd!

 
Va ju till frissan idag och tetade lite inför bröllopet på Lördag och jag kan bara säga att jag är RIKTIGT nöjd!
Trodde nog inte jag skulle bli så nöjd som jag vart - tur man blir positivt överraskad någon gång! :)
Jag vill inte ha någon rejäl sminkning så det verkligen syns att jag är sminkad utan vill ha lite varmare så jag vart riktigt nöjd med sminkningen.
Vart ju en varmare ton på ena sidan sen en mörkare ton på den andra så man såg galet rolig ut för ett tag!
Vi la aldrig på någon mascara nu utan kollade bara vilka färger och så vi skulle ha men på självaste dagen så åker mascara på...
Natalie (som hon heter) fixade och trixade en hel del med sminkningen - ena ögat gjorde hon större medans hon bara sminkade på det andra - så ja man såg ut om jag vet inte vad med 2 helt olika sminkningar! :)
Men det är INGEN höjdare att bli sminkad när man inte har kontrollen själv - ögona vill gärna blinka hela tiden, rinner lite granna osv.
Men det är väl smällar man får ta - vill man va fin får man lida pin! :)
(Lägger upp någon bild i nästa inlägg!)
 
Håruppsättningen kommer nog bli bra då vi vet båda 2 hur vi ska ha det!
 
Klippningen körde vi bara topparna (då jag vill spara mitt hår) sen att hon tunnade ut det då jag har ganska tjockt hår sen vart det ju färgning på det och även färgen vart jag riktigt nöjd med!
 
Jag längtar som en tok tills på Lördag! ♥
 
Och inte nog med det så har vi fått en bröllopspresent av Naomi och barnen då vi ska fota oss innan bröllopet i en studio! ♥
Ett riktigt fint minne från våran dag - kommer känna mig lite stressad men det går nog bra ändå! :)
Sen blir det en del foton under vigseln och även efter då barnen också får va med oss - om dom nu vill det, varken Liam eller Linus är ju inte mycket för att va med på kort men någont kort ska vi allt fixa med dom!
Vill ju gärna ha hela familjen på ett kort iaf! :)
 
Känner att denna Lördagen kommer va den bästa Lördagen i mitt liv! ♥
 
Mannen i mitt liv fyller år nu på Fredag - men kommer inte bli nå stort utan vi firar hel vanligt då vi ändå gifter oss dagen efter och Thomas är definitivt inte mycket för att fira sin födelsedag - precis som jag! :)
Sen kommer mamma/mormo & moster Madde hit på Fredag då vi ska förbereda allt här hemma även ut till lokalen och fixa med dukning m.m
Troligen kommer Songkran med hit på Fredag också - men det får vi se!
 
KÄRLEK! ♥


Kommentarer
Caroline

Hälsa Songkran från mig :) Färgen på håret var AS snyggt! Kram kram

Svar: Tack, är riktigt nöjd med färgvalet! :) Ska hälsa Songkran från dig! :)
stinuzzz.blogg.se

2012-07-10 @ 07:58:17
URL: http://carolinesvardag.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0